အလည္လာေရာက္သူအားလုံး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစ

Tuesday 18 September 2012

ဇာဂနာ ေျပာေသာ “လႊတ္ေတာ္အမတ္ရဲ႕ အုိင္က်ဴ”





ကိုေက်ာ္ေက်ာ္သိန္း (ဗီအုိေအ)



ထိန္းသိမ္းခံထားရာကေန ျပန္လြတ္လာၿပီး မၾကာခင္မွာပဲ ဗီအုိေအကုိ ဇာဂနာေျပာတဲ့ ေနာက္ဆံုး ဟာသက ေတာ့ ...

“အုိင္စတုိင္းနဲ႔ လူ ၄ ေယာက္နဲ႔ ေတြ႔တယ္။ ေတြ႔တဲ့အခါက်ေတာ့ တေယာက္က စေျပာတယ္။ ဟာ ... အိုင္စ တုိင္းေရ၊ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ့္ရဲ႕အုိင္က်ဴက ၁၈၀ ရွိတယ္ဗ်တဲ့။ အဲဒီေတာ့ အိုင္စတုိင္းက လက္ဆြဲႏႈတ္ ဆက္ၿပီး ေကာင္းပါၿပီ မိတ္ေဆြ၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်ေနာ္နဲ႔ေတာ့ ကြမ္တန္ဖိဆစ္ (Quantum Physics) အေၾကာင္း က်ေနာ္တုိ႔ ေဆြးေႏြးၾကတာေပါ့တဲ့။

ေနာက္တေယာက္က က်ေနာ္ကေတာ့ အုိင္က်ဴ ၁၅၀ ပဲရွိတယ္ အုိင္စတုိင္းဆုိေတာ့၊ ဟာ ... ေကာင္းၿပီဗ်ာတဲ့၊ ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ေနာက္ဆုံးေပၚ သခ်ၤာသီအုိရီေတြ ေဆြးေႏြးၾကတာေပါ့တဲ့။ ေနာက္တေယာက္ ထပ္ေျပာ တယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ ၁၂၀ ပဲရွိတယ္ဗ်တဲ့။ ဟာ ... ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်ေနာ္နဲ႔ ႐ုပ္ရွင္အေၾကာင္း ေဆြးေႏြးမယ္တဲ့။

ေနာက္ဆုံးလူကက်ေတာ့ ထေျပာတယ္။ မ်က္ႏွာေလးက ပ်က္လုိ႔။ အုိင္စတုိင္းေရတဲ့၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အုိင္ က်ဴ ၅၀ ပဲ ရွိပါတယ္ဗ်ားတဲ့။ ဟား ... ၀မ္းသာသြားတယ္ အုိင္စတုိင္းက။ အဆင္ေျပလုိက္တာဗ်ာ၊ ခင္ဗ်ား လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ ဘာေတြ တင္ျပခဲ့သလဲတဲ့”

အဲဒါကေတာ့ ေအာက္တုိဘာ ၁၂ ရက္၊ ဗုဒၶဟူးေန႔မွာ ျမစ္ႀကီးနားေထာင္က ျပန္လည္လြတ္ေျမာက္လာတဲ့ ႏုိင္ ငံေက်ာ္ လူ႐ႊင္ေတာ္ ကုိဇာဂနာက ရန္ကုန္မွာရွိတဲ့ သူ႔ေနအိမ္ကုိ ျပန္ေရာက္ၿပီး မၾကာခင္မွာပဲ ဗီအုိေအ ျမန္မာ ပုိင္းကုိ ေျပာျပခဲ့တဲ့ ေနာက္ဆုံးဟာသတခု ျဖစ္ပါတယ္။

ေဒါက္တာလြဏ္းေဆြ ဘေလာ့မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္

No comments:

Post a Comment