အလည္လာေရာက္သူအားလုံး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစ

Thursday 27 September 2012

စစ္တမ္းေကာက္ၾကည့္ျခင္း


က်မခဲြစိပ္ျပီး အေျခေနေကာင္းလုိ႔ ေျခာက္ရက္ေျမာက္ေန႔ညမွာ ကုတင္နဲ႔ မ်က္ေစာင္းထုိးမွာ အသက္ငါးဆယ္ေက်ာ္ ထုိင္းအမ်ိဳးသမီးၾကီး တစ္ဦး နာက်င္လြန္း၍ မ်က္ရည္မ်ားႏွင့္ေရာက္ရွိလာပါသည္ သူမရဲ့သား ႏွင့္ သားရဲ့သူငယ္ခ်င္းမိန္းခေလးတစ္ဦးပါလာတာကုိ ေတြ႔လိုက္ရတယ္ ျပီးေတာ့ မိသားစုလိုက္၀၀တုတ္တုတ္ အမ်ိဳးသမီးႏွင့္ သူ႔ခင္ပြန္း သူ႔သား၊ သူမနဲ႔သက္တူရြယ္တူ မိန္းမၾကီးတဦး အားလုံးလိုက္ပါလာေသာ္လည္း အမ်ိဳးသမီးၾကီးမွာ နာက်င္လြန္းေသာေၾကာင့္ မည္သူ႔ကုိ မွ စကားမွမေျပာႏုိင္ ျဖစ္ေနတယ္ ဒါနဲ႔ က်မ အေစာင့္ က ရွမ္းစကားတတ္ေလေတာ့ သြားေမးျမန္းခ်င္ေသာ္လည္း စကားမေျပာနုိင္ေသာလူနာ အမ်ိဳးသမီးၾကီးအား အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္သြားမွာ စုိးရိမ္သည္အတြက္ တစ္ည အိပ္စက္အနားယူဖုိ႔ ျပင္စဥ္ရင္း သူမအေၾကာင္းကုိ ေတြးေနမိခဲ့တယ္..
          က်မလဲ အနာသက္သာေနလို႔ အြန္လိုင္းသုံးေနမိပါတယ္ ေဆးရုံေပၚမွာ အြန္လိုင္းေပးသုံး တယ္ ၂၄နာရီသုံးမွ ဘတ္၂၀ေပးရပါတယ္ မီးဖုိးေပးရျခင္းပါ။ ထုိအမ်ိဳးသမီးၾကီးက တစ္ညလုံး ထလိုက္ ထုိင္လိုက္နဲ႔ နာက်င္စြာခံစားေနရတဲ့ အရိပ္အေရာင္ေတြ ျမင္ေနရတယ္  သနားလဲသနားမိပါတယ္  အိမ္သာသြားတဲ့အခါ သူ႔ကုတင္ေဘးက ျဖတ္သြားရ တယ္ေလ အဲဒီအခါမွာ သူမက က်မကုိ ဘာျဖစ္တာလဲ လို႔ ျမန္မာလို ေမးတာေၾကာင့္ က်မ အလြန္သေဘာက် သြားတယ္ အစထဲကမွ စပ္စု ေမးျမန္းခ်င္တဲ့ စိတ္ကရွိေနေလေတာ့ အခန္႕သင့္ ျဖစ္သြားတယ္ ထုိအမ်ိဳးသမီးၾကီးနဲ႔ က်မ မိတ္ေဆြျဖစ္သြားတယ္
မနက္မုိးလင္းလို႔ ဆရာ၀န္လွည့္တဲ့အခါမွာ ဘာျဖစ္ေသးလဲ သက္သာလား က်မကုိ ေမးျမန္း ျပီးထုိအမ်ိဳးသမီးၾကီးအလွည့္သိုေရာက္ေတာ့လည္းပုံမွန္သာေမးျမန္းသြားသည္ကုိျမင္ရေသာေၾကာင့္႔သိတ္အေျခအေနမဆုိးေလာက္ဘူးထင္မိပါတယ္ ဆရာ၀န္မ်ား လွည့္ျပီးလို႔ ေရးသားသြားတဲ့ မွတ္ခ်က္မ်ားကုိ သူနာျပဳဆရာမမ်ားက လိုက္လံလုပ္ေဆာင္ေပးၾကပါတယ္ ေဆးထည့္သင့္သူကုိေဆးထည့္ျခင္း ေဆးတုိက္သင့္သူကုိ ေဆးတုိက္ျခင္း လုပ္သင့္သည္မ်ားကုိ လုပ္ေဆာင္ေပးေနၾကခ်ိန္မွာ ျမန္မာနုိင္ငံအေခၚ မ်ိဳးေခၚရရင္ ထဘီစိမ္း၀တ္ သူနာျပဳဆရာမၾကီးကဲ့သုိ႔ ဆရာမၾကီးတစ္ေယာက္ေရာက္လာတာကုိ ေတြ႔လိုက္ရတယ္၊ ထုိသူနာျပဳဆရာမၾကီအား သူနာျပဳ ဆရာမေလးက လွမ္းႏႈုတ္ဆက္ျပီး ကုတင္ကုိ ျပ၍ေျပာလိုက္ရာ သူနာျပဳဆရာမၾကီးက အမ်ိဳးသမီးၾကီး နားတြင္ထုိင္ျပီး စကားမ်ားေျပာဆုိေနသည္ကုိ က်မျမင္ေနရတယ္၊ သူမ၏သား သမီးနဲ႔ သူမနဲ႔ သက္တူ ရြယ္တူ အမ်ီးသမီးသုံးဦးခန္႔လဲ သူမေဘးမွာရွိေန တယ္၊ ခဏၾကာတဲ့အခါမွာ အားလုံး မ်က္ရည္စက္လက္ျဖစ္လာတာကုိ က်မ သတိထားမိ လိုက္တယ္၊ သူနာျပဳဆရာမၾကီးက က်န္လူေတြ အားလုံးကုိ ေဘးသုိ႔ထြက္သြားရန္ ေျပာေနဟန္တူပါတယ္ အားလုံးထထြက္သြားၾကပါျပီ သူနာျပဳဆရာမၾကီးႏွင့္ ထုိလူနာအမ်ိဳးသမီးၾကီး တီးတုိးေျပာဆုိေနၾကသည္။ လူနာအမ်ိဳးသမီးၾကီးကေတာ့ တရႈပ္ရႈပ္ ႏွင့္ ငိုရႈိက္ေနပါသည္။ က်မရဲ့ သိခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြကလဲ ထိမ္းခ်ဳပ္မရ ျဖစ္ေနမိတယ္ အျပင္ထြက္သြားတဲ့ သက္တူအမ်ိဳးသမီးၾကီး တစ္ေယာက္အား သြားေမးခုိင္းလုိက္ေတာ့မွ ျဖစ္ပုံက လြန္ခဲ့ေသာ သုံးႏွစ္ေလာက္က ႏုိ႔တြင္ အက်ိတ္ေတြ႔၍ တဘက္ျဖတ္ခဲ့ရတယ္ဆုိတာ သိခဲ့ရတယ္။
အခု က်န္တဘက္က အလြန္တရာနာက်င္ေနေသာေၾကာင့္ ေဆးရုံသုိ႔ လာေရာက္ျဖတ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သုိ႔ေသာ္ သူမ၏ အေျခအေနမွာ ထပ္မံခဲြစိတ္၍ မရႏုိင္ေတာ့ေၾကာင္း နဲ႔ အျမစ္မ်ားပြားေနေသာေၾကာင့္ သူမ၏ သက္တန္းအား ငါးလသာခံေတာ့မည္ဟု ေျပာဆုိသြားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရတဲ့အခါမွာ က်မ ရင္ထဲ မီးခဲႏွင့္ထုိးသည့္အလား အလြန္တရာ စိတ္မေကာင္းျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ ေက်ကဲြစြာခံစားလုိက္ရပါေတာ့တယ္။ ကၽြန္မသည္လည္း ေသေတာ့ေသပါမည္ သုိ႔ေသာ္ က်မကုိ္ယ္တုိင္ သတ္မွတ္ခံထားရေသာ ေျခာက္လ သက္တမ္းကုိ က်မ မတုန္လႈပ္ေသာ္လည္း သူမသက္တန္းအတြက္ က်မ ေက်ကဲြစြာခံစားရင္း ကုိယ္ကုိကုိယ္ စစ္တမ္းေကာက္မိပါသည္။ က်မေကာ ဘယ္ႏွစ္လက်န္ေသးလဲလို႔………….

No comments:

Post a Comment