အလည္လာေရာက္သူအားလုံး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစ

Sunday 30 September 2012

သတိရွိၾကပါေစ


က်မအတြက္ေတာ့ ေဆးရံုၾကီးသို ့တက္ရာတြင္အလြန္တရာမွ သံေ၀ဂရရန္အတြက္သာရွိပါသည္။ က်မခဲြျပီး သံုးရက္ေျမာက္ေန ့ေဘးကုတင္မွဆင္းသြားပါသည္။ သိပ္မၾကာခင္တြင္ပင္ ေနာက္ထပ္ အသက္၂၆ႏွစ္ခန္ ့အမ်ဳိးသမီး ဘာသာျခား တက္ေရာက္လာပါသည္။ သူတဦးသာျဖစ္ပါသည္။ က်မ၏အေစာင့္နွင့္ သာစကားေျပာဆိုေနပါသည္။ သူမက အူအတက္ေရာင္၍လာေရာက္ျဖတ္ျခင္းပါ။ သူေရာက္လာသည္မွာ နံနက္ ၁၁နာရီခန္ ့အခ်ိန္၊ သူမေရာက္ျပီး အခ်ိန္အတြင္း ဖုန္းတလံုးႏွင့္အလုပ္ရႈပ္ေနပါသည္။ က်မနားလည္လုိက္သည္က သူမတြင္အေဖၚမပါေသာေၾကာင့္ အေစာင့္ရွာေနျခင္းျဖစ္မည္ဟု။ ညေနေလးနာရီခန္ ့တြင္ သူမအေစာင့္ေရာက္လာပါသည္။ က်မ၏အေစာင့္ေဟာင္းနွင့္ေတာ့ေတာ္ေတာ္ကိုပလဲနံပသင့္ပါသည္။ က်မသည္ မည္သို ့မွစကားမေျပာနုိင္ေသာ အခ်ိန္ျဖစ္ပါသည္။ မည္သည့္ေ၀ဒနာကိုခံစားေနရသည္ကိုေတာ့မေျပာျပနိုင္ေတာ့ပါ။ သို ့ေသာ္ေတာ္ေတာ့္ကိုစံုေနေအာင္ခံစားေနရတာပါ။ က်မ၏အေစာင့္သစ္ရရွိရန္ ရွာေဖြေနေသာအခ်ိန္ျဖစ္၍ သူမကိုက်မအလိုမရွိေတာ့ပါ။ က်မစကားပင္မေျပာျဖစ္ေတာ့ပါ။ အိပ္ေပ်ာ္သြားပါသည္။က်မနိုးလာေတာ့သူမကိုၾကည့္မိရာ သူမသည္ ကုတင္ေျခရင္းမ်က္ေစာင္းထိုးမွ လူနာေစာင့္ လူနာ၏အမ်ဳိးသားႏွင့္အတူတူထိုင္၍စကားေျပာေနပါသည္။ က်မလူနာကိုလွမ္းၾကည့္လုိက္ရာ လူနာမွာ အိပ္ေပ်ာ္ေနပါသည္။ က်မ သူ ့အစားေတာ္ေတာ္ကို ရွက္ေနမိပါသည္။ နက္ျဖန္ကိုပင္ျမန္ျမန္ေရာက္ခ်င္ေနမိပါေတာ့သည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ပင္ ေဘးကုတင္ကဘာသာျခားအမ်ဳိးသမီးခဲြခန္းမွျပန္္ေရာက္လာပါသည္။ ညကိုးနာရီခန္ ့ရွိပါျပီ။ ထိုအမ်ဳိးသမီးမွာ အေဆာင္၀င္ထဲကသူမလာမွန္းသိခဲ့ရေလာက္ေအာင္ညည္းညည္းညဴညဴနွင့္၀င္လာပါသည္။ က်မအိပ္လုအိပ္ခင္ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ မ်က္စိဖြင့္မၾကည့္ျဖစ္ခဲ့ပါ။ သူမကိုကုတင္ေဘးသုိ ့တင္ျပီးခ်ိန္တြင္ေတာ့ ဆရာမေလးမ်ား၀ို္င္းလာျပီး ႏွာေခါင္းပိုက္ထည့္ျခင္း၊ ခၽြဲစုတ္ျခင္း၊ ေဆးထိုးျခင္း၊ တို ့ကိုျပဳလုပ္ၾကပါသည္။ သူမကလည္း ေမ့ေဆးမပ်ယ္တပ်ယ္ျဖင့္ သူ ့နွာေခါင္းထဲသုိ ့နွာေခါင္းပိုက္မထည့္ရန္ က်မ၏လူနာေစာင့္ေဟာင္းကလည္း သူမအနားတြင္၀ုိင္း၍လုပ္ေပးေနေသာေၾကာင့္ ဆဲဆုိျခင္းျဖင့္ အမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာဆိုေနေသာအခါ တေဆာင္လံုးက သူ ့ကိုအာရံုစိုက္၍ မဆဲရန္ေျပာေနပါသည္။ သုိ ့ေသာ္ သူမကေတာ့ ေမ့ေဆးအရွိန္ေၾကာင့္ ေျပာခ်င္ရာေျပာေနျခင္း ညည္းညဴျခင္း ဆဲဆိုျခင္းမ်ားကို အစိီအစဥ္တက်ဆိုသလုိျပဳလုပ္ေနေသာေၾကာင့္ သူမ၏လက္နွင္ေျခေထာက္တုိ ့ကို ကုတင္ေဘးတန္းနွင့္ ၾကိဳးခ်ည္ထားလုိက္ပါသည္။ သူမသိပါသည္။ ရုန္းကန္၍ သူ ့ကိုလႊတ္ေပးရန္ အမ်ဳိးမ်ဳိး ေျပာဆိုေနပါသည္။ ေဆးတလံုးလာေရာက္ထိုးေပးပါသည္။ သူမျငိမ္သက္စျပဳလာပါျပီ။ သို ့ေသာ္ဆဲလွ်က္သာရွိပါေသးသည္။ တျဖည္းျဖည္းနွင့္ သူမျငိမ္သက္၍ သြားပါျပီ။ ၾကိဳးခ်ည္လွ်က္နွင့္ပါ။ သူမ၏အေစာင့္နွင့္က်မ၏အေစာင့္ေဟာင္းလည္းအိပ္ရန္ျပင္ေနၾကပါျပီ။ က်မကေတာ့ သူမကိုသနားျခင္း စာနာျခင္းျဖင့္အိပ္၍မေပ်ာ္ေတာ့ပါ။ က်မမ်က္လံုးေၾကာင္ေနပါသည္။
မနက္မိုးလင္းသြားပါျပီ။ က်မရဲ ့ပိုက္မ်ားအားလံုးျဖဳတ္ေပးမည့္အျပင္ အေစာင့္လဲေျပာင္းရမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္က်မေတာ္ေတာ္ကို နိုးၾကားစြာျဖင့္နိုးထလာျခင္းပါ။ ေဆးရံုတြင္အက်င့္ရွိပါသည္။ မနက္၅နာရီခဲြသည္နွင့္တေဆာင္လံုး မီးမ်ားအားလံုးကိုဖြင့္၍ အေစာင့္မ်ားကိုနိႈးျပီး သန္ ့ရွင္းေရးလုပ္ရန္ ပစၥည္းမ်ားကိုသိမ္းခိုင္းပါသည္။ ထိုေန ့တြင္က်မအေစာင့္ေဟာင္း ဘယ္ေလာက္ေအာ္ေအာ္ နိုးမလာေသးပါ။ က်မလဲမနိႈးနိုင္ေသာေၾကာင့္ ဒီအတိုင္းၾကည့္ေနမိပါသည္။ သူနာျပဳဆရာမေဆးလာသြင္းမွ သူမကိုလႈပ္နိုးသြားပါသည္။ သူမ၏အအိပ္ဆတ္္ျခင္းအေၾကာင္းတရားပါ။ လူနာေစာင့္ရေၾကာင္းဖုန္းဆက္လာပါျပီ။ သူမျပန္ရင္ျပင္ဘို ့ေျပာလုိက္ပါသည္။ သူမက်မအနားတြင္ပင္မရွိေစခ်င္ေတာ့ဘူး ။ ေတာ္ေတာ္ကိုစိတ္ကုန္ေနျခင္းအျပင္သူမအတြက္အလြန္တရာလဲရွက္ေနပါသည္။တခုခုျဖစ္မွာကိုစိုးေနမိပါသည္။ က်မအတြက္ အလြန္စိတ္ခ်မ္းသာသြားျခင္းပါ။ လူနာေစာင့္လဲသြားပါျပီ။ ေဘးကုတင္ကလူူနာေစာင့္ကလဲ ထုိင္းစကားမတတ္ပါ။ သူနာျပဳမ်ားလာေျပာလွ်င္က်မ၏အေစာင့္သစ္ကသာလွ်င္ စကားျပန္လုပ္ေပးရပါသည္။ သူကို ့စကားျပန္လုပ္ေပးေသာေၾကာင့္ မုန္ ့ေကၽြးျခင္း ေကာ္ဖီတုိက္ျခင္းမ်ားကို ျပဳလုပ္ပါသည္။က်မလဲကုသိုလ္စိတ္ျဖင့္ပင္စိတ္ခ်မ္းသာခဲ့ရပါသည္။ ထိုေန ့ညေန ေဘးကုတင္က သူမအားအရင္အေစာင့္အျပင္ ဦးေလး၏မိန္းမအေဒၚပါလာေရာက္ေစာင့္ပါသည္။ အရင္အေစာင့္ေကာင္မေလးကေတာ့အိပ္ေနပါသည္။ က်မကလည္းအေစာင့္သစ္ သူတို ့စကားမ်ားေျပာဆိုျခင္းျဖင့္အခ်ိန္ကိုျဖဳန္းေနၾကသည္မွာ ည၂နာရီထိုးပါျပီ။ က်မလဲအိပ္မေပ်ာ္ပါ။ က်မကလူနာေလ။ အိပ္ခ်ိန္မွအိပ္မရရင္ေခါင္းမူးမည္ ။ ေရာဂါျဖစ္လာမည္။ က်မၾကိတ္မွိတ္ျပီးအိပ္လိုက္ရပါသည္။ အိပ္ရာကျဖတ္ကနဲ နိုးေတာ့ က်မအေစာင့္ေရာ သူမ၏အေဒၚျဖစ္သူေရာအိပ္ေနပါသည္။ ေဘးကုတင္အေစာင့္ေကာင္မေလးက သူ ့အမနားတြင္ေမွာက္၍အိပ္ေနရာမွ က်မကိုလွမ္း၍ ၾကည့္ပါသည္။ က်မေတာ္ေတာ္အံ့ၾသသြားမိပါသည္။ သူမဘာေၾကာင့္နိုးလာရတာလဲဟု။ သို ့ေသာ္အမွတ္တမဲ့သာေနျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ က်မအိမ္သာသြားျပီးျပန္လာခဲ့ပါသည္။ က်မျပန္အိပ္ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ အေစာင့္သစ္ကေတာ့က်မအေပၚေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါသည္။ က်မအတြက္ အထူးတလည္ပင္မိသားစု၀င္ရရွိခဲ့ျခင္းပါ။ သူမက်မကိုအလြန္တရာဂရုစိုက္လြန္းေသာေၾကာင့္္ က်မကိုယ္တုိင္ပင္ဟန္ ့တားယူရသည္အထိပါ။ က်မကို ဘာစားခ်င္သလဲ ေမးျပီးသူ ့အိမ္ကိုခ်က္ခို္င္းျပီး ထမင္းလာပို ့ေစခဲ့ပါသည္။ ပထမတရက္တြင္ ပုဇြန္ထုတ္ဟင္းပါ။ က်မထမင္းစား၍ေကာင္းလုိက္တာနွင့္အမွ် သူမကိုအရမ္းအရမ္းကို ေက်းဇူးတင္ျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ ေက်နပ္ပီတိျဖစ္ခဲ့ရပါသည္။ ပုဇြန္ထုတ္ဟင္းလာပို ့ေသာအခါက်မကို ခ်ဳပ္ရုိးျဖည္ေပးခဲ့ပါသည္။ က်မရဲ ့ေက်နပ္ျခင္းေတြက အတိုင္းမသိေအာင္ပါ။ ပိုက္ဆံေပးရန္ သူမကိုိပိုက္ဆံအိတ္ယူခိုင္းလုိ္က္ပါသည္။ စတင္ပါျပီ။ က်မ ပိုက္ဆံအိတ္ယူလုိက္သည္နွင့္ ေထာင္တန္တရြက္ေပ်ာက္ေနပါသည္။ က်မခ်က္ျခင္းပင္ သူမကိုပိုက္ဆံေျပာက္ေၾကာင္းေျပာဆိုေသာအခါ ထိုအခ်ိန္တြင္သူမ၏ခင္ပြန္းလည္းထမင္းလာပို ့ရင္းရွိေနေသာေၾကာင့္ပါ။ က်မစိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားပါသည္။ က်မရဲ ့ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြ ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္ျဖစ္သြားပါသည္။ က်မသူမ၏အမ်ဳိးသားအား ၂၀၀ေပးလုိက္ပါသည္။ ပိုက္ဆံအိတ္ျပန္သိမ္းခို္င္းလုိက္ပါသည္။ က်မစိတ္ထဲတြင္ေတာ့ မေက်လည္ပါ။ က်မသစၥာဆိုမိပါသည္။ က်မ၏ပိုက္ဆံသည္ က်မ၏ေခၽြးနဲစာမွရထားေသာပိုက္ဆံမွန္ကန္ပါသည္။ ထိုမွန္ကန္ေသာသစၥာတရားေၾကာင့္ က်မပိုက္ဆံယူေသာသူသည္ က်မ၏ေရွ ့၌တစံုတခုျဖစ္ေၾကာင္းလာေျပာပါေစ ဟုစိတ္ထဲကၾကိတ္ၾကံလုိက္မိပါသည္။ က်မ မည္သူ ့ကိုမွမစြပ္စဲြခ်င္ေသာေၾကာင့္ပါ။ က်မစိတ္ေျပေစရန္အတြက္ အြန္လုိ္င္းသံုးရန္အတြက္ ပုိက္ဆံ၂၀ေပးရန္ ပိုက္ဆံအိတ္ကိုထပ္မံထုတ္ခို္င္းမိျပန္ပါသည္။ က်မပိုက္ဆံအိတ္ထဲတြင္ထည့္ထားေသာ တစ္ေဒၚလာတန္တရြက္ထပ္မံေပ်ာက္သြားျပန္ပါသည္။ က်မေတာ္ေတာ္ကိုအံ့ၾသသြားပါသည္။  အခ်ိန္ပိုင္းေလးအတြင္းတြင္ပါ။ မ်က္စိလွည့္လုိက္သလိုပင္။ က်မအမ်ဳိးမ်ဳိးစဥ္းစားမိပါသည္။ သူမကိုလည္း ထည့္ထားေသာဘီရိုတြင္ အေနာက္ေပါက္ေဘးေပါက္မ်ားရွိေနသလားလို ့ေသခ်ာေအာင္ၾကည့္ပါရန္လည္း ေျပာမိပါသည္။ က်မစိတ္ထဲတြင္ ထို္င္းနုိင္ငံမွလူေျခာက္ကေလးမ်ားအားခို္င္း၍ခုိးခို္င္းျခင္းလားဟုပင္ ေပ်ာက္ဆံုးျခင္းမွာျမန္ဆန္လွေသာေၾကာင့္ထိုအေတြးမ်ဳိးပင္၀င္မိခဲ့ပါသည္။ က်မအြန္လိုင္းသံုးေနခဲ့ပါသည္။ စိတ္လဲေတာ္ေတာ္ေျပသေလာက္ျဖစ္ေနပါျပီ။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ေဘးကုတင္မွ သူမ၏ညီမအေစာင့္ေကာင္မေလး အသက္ ၂၂ ႏွစ္က သူမေခါင္းအလြန္တရာမူးေနျပီး ေနရသည္မွာစိတ္မၾကည္ေၾကာင္းလာေျပာေသာေၾကာင့္ က်မအလြန္အံံ့ၾသသြားေလာက္ေအာင္ပင္က်မရဲ ့သစၥာကတကယ္ပင္စူးသြားျပီလား။ က်မေက်နပ္ပါသည္။ က်မဘယ္သူခိုးတယ္ဆိုတာသိသြားပါျပီ။   သူမကိုက်မတို ့နွစ္ေယာက္လံုးစကားမေျပာျဖစ္ေတာ့ပါ။ သူကိုယ္တုိင္လဲသိပါသည္။ က်မတုိ ့နားတြင္ပင္လာမထိုင္ေတာ့ပါ။ အရင္ကဆိုလွ်င္က်မတုိ ့နားတြင္ထို္င္၍စကားလာေျပာေနၾကပါ။ သူ့မဘာသာပင္ ေရွာင္သြားပါသည္။ သူမ၏အမလူနာကေတာ့ဘာဆိုဘာမွမသိပါ။ သူမအမနွင့္လည္း မတည့္ပါ။ အခ်ိန္တိုင္းအိပ္ေနျပီး လူနာလာေစာင့္သည္နွင့္မတူပါ။ သူမ၏ေယာကၤ်ားႏွင့္သာဖုန္းအျမဲေျပာေနပါသည္။ တညလံုးလဲေျပာေနျခင္းပါ။ သူမအတြက္ပိုက္ဆံလုိေနသည္မဟုတ္ပါလား၊ ဖုန္းဘုိး နွင့္ေဆးရံုတြင္ေနစဥ္ စားေသာက္ရန္အတြက္ ေငြလုိေနပါသည္။ အရင္က က်မအေစာင့္ကို၀ယ္ခို္င္းေသာ္လည္း ပိုက္ဆံခိုးျပီးေနာက္ပိုင္းတြင္ သူမမွာသူေဌးသံုးသံုးေနပါသည္။ သူမကက်မနွင့္က်မ၏အေစာင့္သစ္ၾကားတြင္ထင္ေယာင္ထင္မွားျဖစ္ရန္ရည္ရြယ္ရင္း သူ ့ကိုယ္သူလံုေနသည္ထင္ပါသည္။ က်မအတြက္ပင္ ကြာစိ ေနၾကာစိမ်ားပင္၀ယ္လာတတ္ပါသည္။ က်မကကြာစိၾကိဳက္ေသာေၾကာင့္ စားရင္းမွပင္ က်မ၏အေစာင့္အား ကိုယ့္ပိုက္ဆံနွင့္ကို္ယ္စားတာေလ ဟုစရင္းေနာက္ရင္းေျပာျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ ထိုသို ့နွင့္က်မတို ့အိတ္ကို ေသာ့ခတ္သိမ္းဆည္း၍ နွစ္ေယာက္တေယာက္တလွည့္ ေနရာတြင္ရွိေနရပါေတာ့သည္။ က်မကုတင္နံပါတ္က ၁၈ပါ ။ ဘာသာျခားသူမက ၁၉။ ကုတင္နံပါတ္ ၂၀ တြင္ အပ်ဳိၾကီးတေယာက္ နို ့တြင္အၾကိတ္ေတြ ့၍ လာျဖတ္္ျခင္းပါတဲ့။ က်မစိုးရိမ္စိတ္ျဖစ္မိပါသည္။ က်မကဲ့သုိ ့အခုိးမခံရရန္ပါ။ အပ်ဳိၾကီး ကိုည၁၁နာရီဘာမွမစားရန္လာေျပာသြားပါသည္။ အပ်ဳိၾကီးမနက္ခဲြရေတာ့မွာပါ။
မနက္မိုးလင္းေတာ့ က်မလမ္းေလွ်ာက္ရင္း အပ်ဳိၾကီးညီမနားတြင္ ကိုယ့္ပစၥည္းကိုယ္ သတိထားစစ္ၾကည့္ရန္ေျပာေသာေၾကာင့္ သူမ၏ပိုက္ဆံအိတ္ကိုစစ္ေဆးေနသည္ကိုေတြ ့၍ ေက်နပ္မိပါသည္။ က်မစကားကိုအေလးအနက္ထား၍ နားေထာင္ေသာေၾကာင့္ပါ။ နံနက္၉နာရီတြင္ခဲြခန္း၀င္ရန္အပ်ဳိၾကီးကိုလာေခၚသည္ကိုေတြ ့ရပါသည္။ ခဲြခန္းသုိ ့အပ်ဳိၾကီးညီမပါလိုက္ပါသြားခဲ့ပါသည္။ က်မကေတာ့က်မ၏ သတိေပးမႈေၾကာင့္ သူတို ့သတိရွိေနၾကျပီျဖစ္သည့္အတြက္ အခုိးမခံရေလာက္ဘူးလုိ ့ခံယူထားမိပါသည္။ ေနာက္တေန ့ငါးေၾကာ္ျပီး ခ်ဥ္ငံစပ္ေလးခ်က္လာေပးေသာေၾကာင့္ အျပင္ဘက္၀ရန္တာတြင္ထမင္းထြက္စားျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ အပ်ဳိၾကီးညီမက အနားေရာက္လာပါသည္။ က်မကထမင္းစားပါအံုးလားဟု ေျပာရာ သူမကစားပါ အမကိုေျပာစရာရွိလုိ ့ ဆုိ၍အနားကပ္လာပါသည္။ အမေျပာရင္းနဲ ့က်မလဲအခိုးခံလုိက္ရတယ္ အမရယ္ အမေျပာတုန္းကေတာ့တခုခုထူးလုိ ့ေျပာတယ္လုိ ့နားလည္လုိ ့ေသေသခ်ာခ်ာ သိမ္းထားတာတဲ ့ ခဲြခန္းသြားေတာ့ က်မလဲထူပူျပီးလုိက္သြားမိတယ္တဲ့ အဲ့ေကာင္မေလးကျမန္ျမန္လုိက္ ျမန္္ျမန္လုိက္လို ့တြန္းအားေပးေနတာေၾကာင့္လဲပါတယ္ အဲ့ဒါနဲ ့ပိုက္ဆံအိတ္ေမ့ျပီးထားခဲ့မိတယ္တဲ့ က်မအမ်ဳိးသားလဲခြဲခန္းေရွ ့ေရာက္လာေရာ က်မသတိရျပီး ပိုက္ဆံအိတ္ကိုအျမန္ယူခို္င္းလုိက္တာတဲ့ ျပန္စစ္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေထာင္တန္တရြက္ ေပ်ာက္ေနပါျပီအမရယ္ သတိေပးရင္းတန္းလန္းနဲ ့ျဖစ္လိုက္ရတာ လုိ ့ေျပာေတာ့ က်မေတာ္ေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတယ္  အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာက်မတုိ ့နားမွာမေယာင္မလည္နဲ ့အဲ့ဒီေကာင္မေလး လာနားေထာင္ေနတာေတြ ့လုိက္ရတယ္ ဒါေပမဲ့ က်မတို ့သူမကို စကားပင္မေျပာၾကေတာ့ဘဲ ခပ္တည္တည္ခပ္တန္းတန္းျဖစ္သြားၾကပါေတာ့သည္။ သူမကေတာ့ မ်က္နွာေျပာင္ေျပာင္နွင့္ပင္သူမ၏လုပ္ရပ္အား ေျပာင္ေျမာက္လွသည္ကိုဘဲအားရေက်နပ္ေနသည္လား၊ ေဆးရံုတြင္လူနာလာေစာင့္ရသည္ကိုပင္တြက္ေျခကိုက္ေနသည္လား မသိေတာ့ပါ။ သူမကို ေတာ့ေတာ္ေတာ္ရြံသြားၾကပါျပီ။ ေဆးရံုဆိုေသာေနရာသည္ မည္သူမွလာေရာက္ခ်င္ေသာေနရာတခု လူမစည္ကားသင့္ေသာေနရာတခုျဖစ္၍ လူသားျခင္းကိုယ္ျခင္းစာစိတ္မရွိေသာ မလုပ္သင့္ေသာေနရာတြင္ပင္ထိုသုိ ့ေသာအျဖစ္အပ်က္မ်ား ကိုၾကံဳေတြ ့ခဲ့ရေသာေၾကာင့္ က်မကဲ့သို ့မျဖစ္ၾကေစရန္ရည္ရြယ္ရင္း ေရးသားခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ 

No comments:

Post a Comment