အလည္လာေရာက္သူအားလုံး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစ

Wednesday 12 December 2012

က်မရဲ ့ေနာင္တ

က်မတို ့ရပ္ကြက္ထဲမွာအီၾကာေကြးေၾကာ္ေရာင္းေသာလင္မယားတစံုရွိတယ္။ က်မကသူတို ့စေရာက္တုန္္းက အမ်ဳိးသမီးအတြက္သနပ္ခါးဘူးေပးခဲ့ဘူးေသာေၾကာင့္မ်က္မွန္းတန္္းမိတယ္။ သူတုိ ့လင္မယားအဆင္မေျပတုန္းကဆိုပါေတာ့။ ပထမပိုင္းေတာ့အမ်ဳိးသမီးကအေတာ္ရုပ္ဆိုးဆုိးအသားကလဲမဲေတာ့သူတုိ ့ကိုလက္ခံေသာ
သူမ်ားကပိုက္ဆံမရွိလွ်င္အိမ္တိုင္းတြင္အ၀တ္လုိက္ေလွ်ာ္ရန္အၾကံေပးဘူးခဲ့တယ္လုိ ့က်မကိုျပန္ေျပာျပဘူးတယ္။
ျပီးေတာ့သူကဆရာမျဖစ္ေၾကာင္းကိုလဲေျပာျပတယ္။ သူမဘာေျပာေျပာက်မဘာမွျပန္မေျပာဘဲျပံဳးျပံဳးေလးေနခဲ့ဘူးလုိ ့ျဖစ္မယ္ က်မကိုခင္တယ္။ သူ ့တုိ ့မုန္လံုးၾကီးေက်ာ္အရင္ေရာင္းတယ္။ ေန ့လည္နွစ္နာရိီေလာက္မွစေရာင္းတာ။ မုန္ ့လံုးၾကီးျပီးေတာ့ မုန္ ့လက္ေကာက္၊ ေနာက္ေတာ့စံုစီနဖာအေၾကာ္စံုေရာင္းလာတယ္။ 
သူ ့အမ်ဳိးသားကအီၾကာေကြးလုပ္တဲ့ဆုိင္မွာမုန္ ့လုပ္နည္းကိုသင္ခဲ့တယ္။ မုန္ ့နယ္နည္း၊ မုန္ ့ေက်ာ္နည္းအစံုေတြကိုသင္တာ။ ေတာ္ပါတယ္။ က်မအိမ္နားေရာက္တုိင္းေအာ္လြန္းလုိ ့က်မသူ ့ကုိမေအာ္ဘို ့လဲခဏခဏေျပာမိတယ္။ သူကေတာ့ရီလုိ ့ေမာလုိ ့ျပန္ေျပာတတ္တယ္။ သူေအာ္တဲ့အခ်ိန္ကလဲ မနက္မိုးလင္း ေျခာက္နာရီခဲြနဲ ့ခုနစ္နာရီၾကားထဲမွာ။ နွစ္ခ်ိန္ေရာင္းတာေလ။ ေန ့လည္တခ်ိန္မွာ မုန္္ ့လံုးၾကီးစတဲ့အေၾကာ္မ်ဳိးစံု နဲ ့မနက္ပိုင္း အီၾကာေကြး ဆီထမင္း ေကာက္ညွင္းေပါင္း ဘိန္းမုန္ ့သူ အီၾကာေကြးသင္ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာေရာင္းတာပါ။ 
ေစ်းေအာ္ေရာင္းရင္းနဲ ့ရပ္ကြက္ေတာ္ေတာ္စံုသြားရေတာ့ သူလဲမ်က္စိပြင့္လာတာျဖစ္မယ္။ ၀က္ေမြးဘို ့စလုပ္တယ္။ ေစ်းေရာင္းကလဲမပ်က္ဘူး။ ၀က္လဲထပ္ေမြးေနေသးတယ္။ အိမ္ေတာင္၀ယ္လုိက္လို ့အိမ္ပုိင္ေလးနဲ ့ျဖစ္သြားျပီ။ 
အီၾကာေကြးသင္ဆရာကတျခားနယ္ကိုေျပာင္းသြားေတာ့ သူ ့အတြက္အဆင္ေျပဘုိ ့ျဖစ္လာတာ။ သူအီၾကာေကြးကိုကိုယ္တုိင္ေက်ာ္ေရာင္းတယ္။ ပထမေတာ့သူ ကမုန္ ့နယ္တယ္။ ေက်ာ္တာကတေယာက္ငွားတယ္။ အခုေတာ့ သူကမုန္ ့နယ္ သူ ့မိန္းမကေက်ာ္ျဖစ္ေနျပီ။ သူမ်ားကိုေပးမယ့္ပိုက္ဆံစုထားလုိက္တယ္လုိ ့ေျပာျပတယ္။ မနက္တခါတေလမွာက်မ၀ယ္စားျဖစ္တယ္။ က်မ၀ယ္တုိင္း ေစ်းဦးေပါက္ဆုိျပီးအန္းစရာပိုက္ဆံမရွိလုိ ့ဆိုျပီး ပိုပိုယူသြားတတ္တယ္။ ေန ့လည္မွ က်မကသူ ့အိမ္မွာသြားျပန္ယူရတယ္။ အျမဲတမ္းလုိလုိအျဖစ္အပ်က္တခုျဖစ္ေနသလုိမ်ဳိး။
တေန ့က်မကသူ ့အမ်ဳိးသမီးနဲ ့ေတြ ့ျပီးေနာက္ခ်င္စိတ္ေပၚလာတာနဲ ့နင့္ေယာကၤ်ားကငါ့ပိုက္ဆံဆိုအျမဲပိုယူတယ္ ဘယ္ေတာ့မွမယူဘဲမသြားဘူး ဘာညာနဲ ့ေျပာေတာ့ က်မကို ပိုက္ဆံျပန္အမ္းဘုိ ့သူ ့မွာလဲပိုက္ဆံမရွိေသးတဲ့အေၾကာင္းေျပာလုိ ့က်မက ရပါတယ္ ထားလုိ္က္ပါဆိုျပီး သူတုိ ့အိမ္ေဘးကမုန္ ့ဆုိင္မွာ၀င္ထုိင္ေနလိုက္တယ္။ ခဏၾကာေတာ့ အမ်ဳိးသမီးေရာက္လာျပီး ေရာ ့နင့္ပိုက္ဆံဆိုျပီးလာေပးတယ္ ငါလဲသြားရွာလာတာတဲ့ နင့္ကိုေပးခ်င္လုိ ့တဲ့ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာဘဲ သူ ့ေယာကၤ်ားကေရာက္လာေရာ ငါနင့္အေၾကြးျပန္ေပးေနရတာတဲ့ဆိုေတာ့ သူ ့ေယာကၤ်ားကအမမနက္ကက်ေနာ္လာမေရာင္းပါဘူးတဲ ့ အမမွားေနျပီနဲ ့တူတယ္ ဆိုျပီးေျပာေရာ။ က်မမ်က္ႏွာပူလုိက္ရတာေလ။ က်မဘယ္လုိမွျပန္ေျဖရွင္းလုိ ့မရေတာ့ဘူး။ က်မအတြက္ေတာ့လူလိမ္တေယာက္ျဖစ္သြားပါျပီ။ က်မရဲ ့ေနာက္ခ်င္စိတ္တခုက သူတုိ ့လင္မယားနွစ္ေယာက္နဲ ့တုိက္တုိက္ဆုိင္ဆိုင္ေတြ ့သြားေတာ့ က်မမွာေျဖရွင္းခ်က္ဘာမွမရွိဘဲ လူလိမ္တေယာက္ျဖစ္သြားပါတယ္။ က်မရဲ ့ေနာက္ခ်င္စိတ္က က်မရဲ ့အမွားျဖစ္သြားပါျပီ။ ေနာက္ေနာင္ဘယ္ေတာ့မွ အဲ့ဒီလုိ မေနာက္ေတာ့ဘူးလုိ ့လဲ ေနာင္တၾကီးစြာနဲ ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္မိတယ္။ က်မလုိ အျဖစ္အပ်က္မ်ဳိးကုိ သင္ခန္းစာယူျပီး မေနာက္မိၾကဘုိ ့ရည္ရြယ္ျပီးေရးသားတင္ျပလိုက္တာပါ။ အမွားပါခဲ့ရင္လဲခြင့္လႊတ္ၾကပါလုိ ့ေတာင္းပန္ပါတယ္ရွင္။

No comments:

Post a Comment